Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
Bewaard in:
Hoofdauteur: | Schunk, Dale H. (Auteur) |
---|---|
Andere auteurs: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (Vertaler), Κουλαουζίδης, Γιώργος (Redacteur) |
Formaat: | Boek |
Taal: | Greek English |
Gepubliceerd in: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
Reeks: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
Onderwerpen: |
Gelijkaardige items
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
door: Foulin, Jean - Noel, et al.
Gepubliceerd in: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
door: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Gepubliceerd in: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
door: Salkind, Neil J., 1947-2017, et al.
Gepubliceerd in: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
door: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Gepubliceerd in: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
door: Gopnik, Alison, et al.
Gepubliceerd in: (2002)