Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
में बचाया:
मुख्य लेखक: | Schunk, Dale H. (लेखक) |
---|---|
अन्य लेखक: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (अनुवादक), Κουλαουζίδης, Γιώργος (संपादक) |
स्वरूप: | पुस्तक |
भाषा: | Greek English |
प्रकाशित: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
श्रृंखला: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
विषय: |
समान संसाधन
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
द्वारा: Foulin, Jean - Noel, और अन्य
प्रकाशित: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
द्वारा: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
प्रकाशित: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
द्वारा: Salkind, Neil J., 1947-2017, और अन्य
प्रकाशित: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
द्वारा: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
प्रकाशित: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
द्वारा: Gopnik, Alison, और अन्य
प्रकाशित: (2002)