Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
Αποθηκεύτηκε σε:
Príomhúdar: | Schunk, Dale H. (Údar) |
---|---|
Údair Eile: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (Aistritheoir), Κουλαουζίδης, Γιώργος (Eagarthóir) |
Formáid: | Leabhar |
Teanga: | Greek English |
Foilsithe: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
Sraith: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
Ábhair: |
Míreanna Comhchosúla
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
le: Foulin, Jean - Noel, κ.ά.
Foilsithe: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
le: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Foilsithe: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
le: Salkind, Neil J., 1947-2017, κ.ά.
Foilsithe: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
le: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Foilsithe: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
le: Gopnik, Alison, κ.ά.
Foilsithe: (2002)