Θεωρίες μάθησης : μια εκπαιδευτική θεώρηση /
Το παρόν εγχειρίδιο του διακεκριμένου εκπαιδευτικού ψυχολόγου Dale H. Schunk απευθύνεται σε προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές παιδαγωγικών σχολών και συναφών κλάδων, αλλά και σε επαγγελματίες της εκπαίδευσης. Πρωταρχικοί στόχοι του είναι η ανάπτυξη παλαιότερων και σύγχρονων θεωριών και ερευν...
Tallennettuna:
Päätekijä: | Schunk, Dale H. (Tekijä) |
---|---|
Muut tekijät: | Εκκεκάκη, Ελισσάβετ Γ. Θ. 1974- (Kääntäjä), Κουλαουζίδης, Γιώργος (Toimittaja) |
Aineistotyyppi: | Kirja |
Kieli: | Greek English |
Julkaistu: |
Αθήνα :
Μεταίχμιο,
2010.
|
Sarja: | Επιστήμες της αγωγής : Θεωρίες της αγωγής
|
Aiheet: |
Samankaltaisia teoksia
-
Εκπαιδευτική ψυχολογία /
Tekijä: Foulin, Jean - Noel, et al.
Julkaistu: (2002) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
Tekijä: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Julkaistu: (1997) -
Θεωρίες ανθρώπινης ανάπτυξης /
Tekijä: Salkind, Neil J., 1947-2017, et al.
Julkaistu: (1996) -
Γνωστική ψυχολογία, γνωστική νευροεπιστήμη και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Δ΄ : μοντέλο επεξεργασίας πληροφοριών
Tekijä: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
Julkaistu: (2002) -
Επιστήμονες από κούνια : νους, εγκέφαλος και μάθηση στη βρεφονηπιακή ηλικία /
Tekijä: Gopnik, Alison, et al.
Julkaistu: (2002)