Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Tác giả) |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
Phiên bản: | 2η έκδ. |
Những chủ đề: |
Những quyển sách tương tự
-
Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας : από τον Deming στον Taguchi και το στατιστικό έλεγχο των διεργασιών SPC /
Bằng: Λογοθέτης, Νικόλαος Ιω., 1952-
Được phát hành: (2005) -
Ποιότητα και περιβάλλον /
Bằng: Μεγαλόφωνος, Συμεών
Được phát hành: (2001) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας = ISO International Organization for Standardization
Bằng: Συνδουκάς, Φώτης
Được phát hành: (2003) -
Οργάνωση εργαστηρίων ελέγχων και δομικών /
Bằng: Κυριακίδης, Διονύσιος Γ.
Được phát hành: (2001) -
Διοίκηση παραγωγής /
Bằng: Δερβιτσιώτης, Κώστας Ν.
Được phát hành: (2006)