Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
Shranjeno v:
Glavni avtor: | Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Συγγραφέας) |
---|---|
Format: | Knjiga |
Jezik: | Greek |
Izdano: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
Izdaja: | 2η έκδ. |
Teme: |
Podobne knjige/članki
-
Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας : από τον Deming στον Taguchi και το στατιστικό έλεγχο των διεργασιών SPC /
od: Λογοθέτης, Νικόλαος Ιω., 1952-
Izdano: (2005) -
Ποιότητα και περιβάλλον /
od: Μεγαλόφωνος, Συμεών
Izdano: (2001) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας = ISO International Organization for Standardization
od: Συνδουκάς, Φώτης
Izdano: (2003) -
Οργάνωση εργαστηρίων ελέγχων και δομικών /
od: Κυριακίδης, Διονύσιος Γ.
Izdano: (2001) -
Διοίκηση παραγωγής /
od: Δερβιτσιώτης, Κώστας Ν.
Izdano: (2006)