Βελτίωση ποιότητας /

Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...

Popoln opis

Shranjeno v:
Bibliografske podrobnosti
Glavni avtor: Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Συγγραφέας)
Format: Knjiga
Jezik:Greek
Izdano: Αθήνα : Ε. Μπένου, 2002.
Izdaja:2η έκδ.
Teme:

Podobne knjige/članki