Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
Kaydedildi:
Yazar: | Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Yazar) |
---|---|
Materyal Türü: | Kitap |
Dil: | Greek |
Baskı/Yayın Bilgisi: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
Edisyon: | 2η έκδ. |
Konular: |
Benzer Materyaller
-
Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας : από τον Deming στον Taguchi και το στατιστικό έλεγχο των διεργασιών SPC /
Yazar:: Λογοθέτης, Νικόλαος Ιω., 1952-
Baskı/Yayın Bilgisi: (2005) -
Ποιότητα και περιβάλλον /
Yazar:: Μεγαλόφωνος, Συμεών
Baskı/Yayın Bilgisi: (2001) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας = ISO International Organization for Standardization
Yazar:: Συνδουκάς, Φώτης
Baskı/Yayın Bilgisi: (2003) -
Οργάνωση εργαστηρίων ελέγχων και δομικών /
Yazar:: Κυριακίδης, Διονύσιος Γ.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2001) -
Διοίκηση παραγωγής /
Yazar:: Δερβιτσιώτης, Κώστας Ν.
Baskı/Yayın Bilgisi: (2006)