Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
Сохранить в:
Главный автор: | Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Автор) |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
Редактирование: | 2η έκδ. |
Предметы: |
Схожие документы
-
Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας : από τον Deming στον Taguchi και το στατιστικό έλεγχο των διεργασιών SPC /
по: Λογοθέτης, Νικόλαος Ιω., 1952-
Опубликовано: (2005) -
Ποιότητα και περιβάλλον /
по: Μεγαλόφωνος, Συμεών
Опубликовано: (2001) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας = ISO International Organization for Standardization
по: Συνδουκάς, Φώτης
Опубликовано: (2003) -
Οργάνωση εργαστηρίων ελέγχων και δομικών /
по: Κυριακίδης, Διονύσιος Γ.
Опубликовано: (2001) -
Διοίκηση παραγωγής /
по: Δερβιτσιώτης, Κώστας Ν.
Опубликовано: (2006)