Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
Édition: | 2η έκδ. |
Sujets: |
Documents similaires
-
Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας : από τον Deming στον Taguchi και το στατιστικό έλεγχο των διεργασιών SPC /
par: Λογοθέτης, Νικόλαος Ιω., 1952-
Publié: (2005) -
Ποιότητα και περιβάλλον /
par: Μεγαλόφωνος, Συμεών
Publié: (2001) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας = ISO International Organization for Standardization
par: Συνδουκάς, Φώτης
Publié: (2003) -
Οργάνωση εργαστηρίων ελέγχων και δομικών /
par: Κυριακίδης, Διονύσιος Γ.
Publié: (2001) -
Διοίκηση παραγωγής /
par: Δερβιτσιώτης, Κώστας Ν.
Publié: (2006)