Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
Guardat en:
Autor principal: | Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (Autor) |
---|---|
Format: | Llibre |
Idioma: | Greek |
Publicat: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
Edició: | 2η έκδ. |
Matèries: |
Ítems similars
-
Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας : από τον Deming στον Taguchi και το στατιστικό έλεγχο των διεργασιών SPC /
per: Λογοθέτης, Νικόλαος Ιω., 1952-
Publicat: (2005) -
Ποιότητα και περιβάλλον /
per: Μεγαλόφωνος, Συμεών
Publicat: (2001) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας = ISO International Organization for Standardization
per: Συνδουκάς, Φώτης
Publicat: (2003) -
Οργάνωση εργαστηρίων ελέγχων και δομικών /
per: Κυριακίδης, Διονύσιος Γ.
Publicat: (2001) -
Διοίκηση παραγωγής /
per: Δερβιτσιώτης, Κώστας Ν.
Publicat: (2006)