Βελτίωση ποιότητας /
Τα τελευταία χρόνια η ποιότητα καθιερώνεται ως βασικό κριτήριο καταναλωτικής και επιχειρηματικής συμπεριφοράς. Οι καταναλωτές όλο και περισσότερο ευαισθητοποιούνται στην ποιότητα και τη θεωρούν ως το σημαντικότερο κριτήριο στις επιλογές τους. Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν αυτή την αλλαγή της καταν...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Τσιότρας, Γεώργιος Δ. (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Ε. Μπένου,
2002.
|
الطبعة: | 2η έκδ. |
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Μάνατζμεντ ολικής ποιότητας : από τον Deming στον Taguchi και το στατιστικό έλεγχο των διεργασιών SPC /
بواسطة: Λογοθέτης, Νικόλαος Ιω., 1952-
منشور في: (2005) -
Ποιότητα και περιβάλλον /
بواسطة: Μεγαλόφωνος, Συμεών
منشور في: (2001) -
Διοίκηση ολικής ποιότητας = ISO International Organization for Standardization
بواسطة: Συνδουκάς, Φώτης
منشور في: (2003) -
Οργάνωση εργαστηρίων ελέγχων και δομικών /
بواسطة: Κυριακίδης, Διονύσιος Γ.
منشور في: (2001) -
Διοίκηση παραγωγής /
بواسطة: Δερβιτσιώτης, Κώστας Ν.
منشور في: (2006)