Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | |
---|---|
格式: | 图书 |
语言: | Greek |
出版: |
Αθήνα :
Σταμούλη Α.Ε.,
2001.
|
版: | 3η έκδ. |
主题: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引号: |
658.8 ΜΑΛ |
---|---|
复印件 Unknown | 可用 预订 |