Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /
Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Σταμούλη Α.Ε.,
2001.
|
Phiên bản: | 3η έκδ. |
Những chủ đề: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Số hiệu: |
658.8 ΜΑΛ |
---|---|
Sao chép Unknown | Sẵn có Đặt Giữ |