Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /

Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...

תיאור מלא

שמור ב:
מידע ביבליוגרפי
מחבר ראשי: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Συγγραφέας)
פורמט: ספר
שפה:Greek
יצא לאור: Αθήνα : Σταμούλη Α.Ε., 2001.
מהדורה:3η έκδ.
נושאים:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

פרטי מלאי ספרים מ ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
סימן המיקום: 658.8 ΜΑΛ
עותק Unknown זמין  ביצוע הזמנה