Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /

Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Autor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Αθήνα : Σταμούλη Α.Ε., 2001.
Edición:3η έκδ.
Materias:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 658.8 ΜΑΛ
Copia Unknown Disponible  Hacer reserva