Εισαγωγή στο μάρκετινγκ /

Αν υπάρχει ένας μεγάλος άγνωστος, ή καλύτερα ένας παρεξηγημένος γνωστός στην Ελλάδα, αυτός είναι το Μάρκετινγκ (ΜΚΤ), όχι μόνο ως επιστήμη αλλά και ως οικονομική λειτουργία, σε επιχειρησιακό και σε μακροοικονομικό επίπεδο. Ως ΜΚΤ δεν εννοούμε το τυχαίο, το περιστασιακό, το μερικό, αλλά το επιστημονι...

Descripció completa

Guardat en:
Dades bibliogràfiques
Autor principal: Μάλλιαρης, Πέτρος Γ. (Autor)
Format: Llibre
Idioma:Greek
Publicat: Αθήνα : Σταμούλη Α.Ε., 2001.
Edició:3η έκδ.
Matèries:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detall dels fons de ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Signatura: 658.8 ΜΑΛ
Còpia Unknown Disponible  Fer una reserva