Σενάρια διδασκαλίας για τη διδακτική προσέγγιση του παραμυθιού μέσα στην τάξη /
«Οτιδήποτε βλέπεις μπορεί να γίνει ένα παραμύθι και μπορείς να βγάλεις μια ιστορία από οτιδήποτε αγγίξεις.» Hans Christian Andersen Στο παρόν βιβλίο, επιχειρείται να διερευνηθεί το λαϊκό παραμύθι ως παιδαγωγικό - διδακτικό μέσο αξιοποίησης και ανάπτυξης δραστηριοτήτων αφήγησης και συγγραφής στην εκπ...
Сохранить в:
| Главный автор: | Μιζαμίδου, Κυριακή Π. (Автор) |
|---|---|
| Формат: | |
| Язык: | Greek |
| Опубликовано: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Βάρφης,
2018.
|
| Предметы: |
Схожие документы
-
Ύλη και μεθοδική του παραμυθιού : 100 παιδαγωγικά παραμύθια : δια την πρώτην και δευτέραν τάξιν του δημοτικού σχολείου /
по: Παπακωνσταντίνου, Χρυσ., κ.ά.
Опубликовано: (1950) -
Τέχνη και τεχνική του παραμυθιού /
по: Αναγνωστόπουλος, Βασίλειος Δ., 1941-
Опубликовано: (1997) -
Ο ρόλος του παραμυθιού και της μαριονέτας στην αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών. Γνωστική και ψυχαναλυτική προσέγγιση
по: Σαρρής, Δημήτριος
Опубликовано: (2004) -
Η λαϊκή παράδοση στο νηπιαγωγείο /
по: Μωραΐτη, Τζένη Α., κ.ά.
Опубликовано: (1994) -
Η σχολική θεατρική παράσταση, το θεατρικό παιχνίδι και ο κοινωνικός αποκλεισμός στη σχολική τάξη : μια προσέγγιση μέσα από τη θεωρία, την πράξη και την έρευνα /
по: Παπαθανασίου, Ευαγγελία
Опубликовано: (2018)