Σενάρια διδασκαλίας για τη διδακτική προσέγγιση του παραμυθιού μέσα στην τάξη /

«Οτιδήποτε βλέπεις μπορεί να γίνει ένα παραμύθι και μπορείς να βγάλεις μια ιστορία από οτιδήποτε αγγίξεις.» Hans Christian Andersen Στο παρόν βιβλίο, επιχειρείται να διερευνηθεί το λαϊκό παραμύθι ως παιδαγωγικό - διδακτικό μέσο αξιοποίησης και ανάπτυξης δραστηριοτήτων αφήγησης και συγγραφής στην εκπ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Μιζαμίδου, Κυριακή Π. (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Θεσσαλονίκη : Εκδόσεις Βάρφης, 2018.
Θέματα:
LEADER 03742nam a22002657a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20191001221050.0
008 190823s2019 gr ||||g |||| 00| 0 gre d
020 |a 978-618-5359-17-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 372.4 
100 |4 aut  |9 69687  |a Μιζαμίδου, Κυριακή Π. 
240 1 0 |a Σενάρια διδασκαλίας για τη διδακτική προσέγγιση του παραμυθιού μέσα στην τάξη 
245 1 0 |a Σενάρια διδασκαλίας για τη διδακτική προσέγγιση του παραμυθιού μέσα στην τάξη /  |c Κυριακή Π. Μιζαμίδου 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Εκδόσεις Βάρφης,  |c 2018. 
300 |a 175 σ. :  |c 24 εκ. 
520 |a «Οτιδήποτε βλέπεις μπορεί να γίνει ένα παραμύθι και μπορείς να βγάλεις μια ιστορία από οτιδήποτε αγγίξεις.» Hans Christian Andersen Στο παρόν βιβλίο, επιχειρείται να διερευνηθεί το λαϊκό παραμύθι ως παιδαγωγικό - διδακτικό μέσο αξιοποίησης και ανάπτυξης δραστηριοτήτων αφήγησης και συγγραφής στην εκπαίδευση. Τίθεται η σημασία που έχει για την εκπαίδευση το λαϊκό παραμύθι ως λογοτέχνημα. Μέσα από νέες μεθόδους διδασκαλίας προσπαθήσαμε να αναδείξουμε την προφορικότητα. την κει-μενικότητα, τη διακειμενικότητά του στα πλαίσια μιας ολιστικής αλλά και διαθεματικής προσέγγισης του λαϊκού παραμυθιού. Το λαϊκό παραμύθι προσεγγίζεται και μέσα από άλλες μορφές τέχνης, μέσα από παιχνίδια ρόλων, δραματοποίησης, ζωγραφικής, ποίησης, αφηγηματικής λογοτεχνίας αλλά και άλλων επιστημών όπως η ιστορία, τα μαθηματικά. Μέσα από σενάρια διδασκαλίας εισάγεται στα παιδιά η γνώση του ψηφιακού γραμματισμού και η χρήση του για την περαιτέρω ενασχόληση και ανάδειξη του λαϊκού παραμυθιού με την οπτικοποίησή του, την ψηφιακή αφήγηση. τις ομαδικές - συνεργατικές δραστηριότητες με στόχο τη δημιουργία νέων ιστοριών μέσα από τη γνώση και σωστή χρήση των μορφολογικών και δομικών χαρακτηριστικών ενός παραμυθιού.  
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 63626  |a Παραμύθι στην εκπαίδευση 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 69839  |a Παραμύθια   |x Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης) 
650 7 |9 69840  |a Λαογραφία και εκπαίδευση 
700 |a Μιζαμίδου, Κυριακή Π.  |t Σενάρια διδασκαλίας για τη διδακτική προσέγγιση του παραμυθιού μέσα στην τάξη  |9 137748 
710 |4 pbl  |9 69689  |a Εκδόσεις Βάρφης 
942 |c BK 
999 |c 74117  |d 74117 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 372_400000000000000_ΜΙΖ  |7 0  |9 94315  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-08-23  |e Δωρεά  |i 03072019  |l 0  |o 372.4 ΜΙΖ  |p 03072019  |r 2019-08-23  |w 2019-08-23  |y BK