Σενάρια διδασκαλίας για τη διδακτική προσέγγιση του παραμυθιού μέσα στην τάξη /
«Οτιδήποτε βλέπεις μπορεί να γίνει ένα παραμύθι και μπορείς να βγάλεις μια ιστορία από οτιδήποτε αγγίξεις.» Hans Christian Andersen Στο παρόν βιβλίο, επιχειρείται να διερευνηθεί το λαϊκό παραμύθι ως παιδαγωγικό - διδακτικό μέσο αξιοποίησης και ανάπτυξης δραστηριοτήτων αφήγησης και συγγραφής στην εκπ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Εκδόσεις Βάρφης,
2018.
|
Θέματα: |
LEADER | 03742nam a22002657a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20191001221050.0 | ||
008 | 190823s2019 gr ||||g |||| 00| 0 gre d | ||
020 | |a 978-618-5359-17-1 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | 4 | |a 372.4 |
100 | |4 aut |9 69687 |a Μιζαμίδου, Κυριακή Π. | ||
240 | 1 | 0 | |a Σενάρια διδασκαλίας για τη διδακτική προσέγγιση του παραμυθιού μέσα στην τάξη |
245 | 1 | 0 | |a Σενάρια διδασκαλίας για τη διδακτική προσέγγιση του παραμυθιού μέσα στην τάξη / |c Κυριακή Π. Μιζαμίδου |
260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Εκδόσεις Βάρφης, |c 2018. | ||
300 | |a 175 σ. : |c 24 εκ. | ||
520 | |a «Οτιδήποτε βλέπεις μπορεί να γίνει ένα παραμύθι και μπορείς να βγάλεις μια ιστορία από οτιδήποτε αγγίξεις.» Hans Christian Andersen Στο παρόν βιβλίο, επιχειρείται να διερευνηθεί το λαϊκό παραμύθι ως παιδαγωγικό - διδακτικό μέσο αξιοποίησης και ανάπτυξης δραστηριοτήτων αφήγησης και συγγραφής στην εκπαίδευση. Τίθεται η σημασία που έχει για την εκπαίδευση το λαϊκό παραμύθι ως λογοτέχνημα. Μέσα από νέες μεθόδους διδασκαλίας προσπαθήσαμε να αναδείξουμε την προφορικότητα. την κει-μενικότητα, τη διακειμενικότητά του στα πλαίσια μιας ολιστικής αλλά και διαθεματικής προσέγγισης του λαϊκού παραμυθιού. Το λαϊκό παραμύθι προσεγγίζεται και μέσα από άλλες μορφές τέχνης, μέσα από παιχνίδια ρόλων, δραματοποίησης, ζωγραφικής, ποίησης, αφηγηματικής λογοτεχνίας αλλά και άλλων επιστημών όπως η ιστορία, τα μαθηματικά. Μέσα από σενάρια διδασκαλίας εισάγεται στα παιδιά η γνώση του ψηφιακού γραμματισμού και η χρήση του για την περαιτέρω ενασχόληση και ανάδειξη του λαϊκού παραμυθιού με την οπτικοποίησή του, την ψηφιακή αφήγηση. τις ομαδικές - συνεργατικές δραστηριότητες με στόχο τη δημιουργία νέων ιστοριών μέσα από τη γνώση και σωστή χρήση των μορφολογικών και δομικών χαρακτηριστικών ενός παραμυθιού. | ||
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 63626 |a Παραμύθι στην εκπαίδευση | |
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 69839 |a Παραμύθια |x Σπουδή και διδασκαλία (Στοιχειώδης) | |
650 | 7 | |9 69840 |a Λαογραφία και εκπαίδευση | |
700 | |a Μιζαμίδου, Κυριακή Π. |t Σενάρια διδασκαλίας για τη διδακτική προσέγγιση του παραμυθιού μέσα στην τάξη |9 137748 | ||
710 | |4 pbl |9 69689 |a Εκδόσεις Βάρφης | ||
942 | |c BK | ||
999 | |c 74117 |d 74117 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 372_400000000000000_ΜΙΖ |7 0 |9 94315 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-08-23 |e Δωρεά |i 03072019 |l 0 |o 372.4 ΜΙΖ |p 03072019 |r 2019-08-23 |w 2019-08-23 |y BK |