Σύγχρονες τάσεις της προσχολικής αγωγής /

Σ' αυτό το βιβλίο περιγράφονται ορισμένες σύγχρονες τάσεις για την προσχολική αγωγή και συγκεκριμένα: η βιωματική προσέγγιση της μάθησης (προσέγγιση project), η προσέγγιση των δημοτικών προσχολικών κέντρων του Ρέτζιο Εμίλια της Ιταλίας, η θεωρία του Vygotsky και η εφαρμογή της στην προσχολική α...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ντολιοπούλου, Έλση (Autor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Αθήνα : Τυπωθήτω Γιώργος Δαρδανός, 2006.
Edición:2η έκδ., αναν.
Materias:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Detalle de Existencias desde ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Número de Clasificación: 372.2 ΝΤΟ
Copia Unknown Disponible  Hacer reserva