Σύγχρονες τάσεις της προσχολικής αγωγής /
Σ' αυτό το βιβλίο περιγράφονται ορισμένες σύγχρονες τάσεις για την προσχολική αγωγή και συγκεκριμένα: η βιωματική προσέγγιση της μάθησης (προσέγγιση project), η προσέγγιση των δημοτικών προσχολικών κέντρων του Ρέτζιο Εμίλια της Ιταλίας, η θεωρία του Vygotsky και η εφαρμογή της στην προσχολική α...
Guardado en:
Autor principal: | |
---|---|
Formato: | Libro |
Lenguaje: | Greek |
Publicado: |
Αθήνα :
Τυπωθήτω Γιώργος Δαρδανός,
2006.
|
Edición: | 2η έκδ., αναν. |
Materias: |
LEADER | 03418nam a22002777a 4500 | ||
---|---|---|---|
003 | GR-KkKDBK | ||
005 | 20191001220948.0 | ||
008 | 190619s2006 gr a|||f |||| 00| 0 gre d | ||
020 | |a 960-7643-91-7 | ||
040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
082 | 0 | 4 | |a 372.2 |
100 | 1 | |4 aut |9 38515 |a Ντολιοπούλου, Έλση | |
240 | 1 | 0 | |a Σύγχρονες τάσεις της προσχολικής αγωγής |
245 | 1 | 0 | |a Σύγχρονες τάσεις της προσχολικής αγωγής / |c Έλση Ντολιοπούλου |
250 | |a 2η έκδ., αναν. | ||
260 | |a Αθήνα : |b Τυπωθήτω Γιώργος Δαρδανός, |c 2006. | ||
300 | |a 290 σ. : |b έγχρ.εικ. ; |c 23 εκ. | ||
520 | |a Σ' αυτό το βιβλίο περιγράφονται ορισμένες σύγχρονες τάσεις για την προσχολική αγωγή και συγκεκριμένα: η βιωματική προσέγγιση της μάθησης (προσέγγιση project), η προσέγγιση των δημοτικών προσχολικών κέντρων του Ρέτζιο Εμίλια της Ιταλίας, η θεωρία του Vygotsky και η εφαρμογή της στην προσχολική αγωγή, οι αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές μέθοδοι, η θεωρία του Gardner για την πολλαπλή νοημοσύνη και η προσέγγιση εκπαίδευσης και αξιολόγησης για παιδιά προσχολικής ηλικίας που βασίζεται σ' αυτή, το παιδικό μουσείο, ο ηλεκτρονικός υπολογιστής και το ολοήμερο νηπιαγωγείο ή νηπιαγωγείο διευρυμένου ωραρίου. Το συγκεκριμένο βιβλίο απευθύνεται σε φοιτητές και σπουδαστές παιδαγωγικών τμημάτων, παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας, σύμβουλους, γονείς, καθώς και ερευνητές που ενδιαφέρονται για την προσχολική αγωγή. Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να αντλήσει ιδέες απ' αυτό για να αναπτύξει και να εφαρμόσει προγράμματα και μεθόδους, όπου θα λαμβάνονται υπόψη η ηλικία, οι εμπειρίες, τα ενδιαφέροντα, οι ανάγκες, οι ικανότητες, οι γνώσεις και το κοινωνικοπολιτισμικό υπόβαθρο των παιδιών για τα οποία προορίζονται. | ||
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 66211 |a Εκπαίδευση, Προσχολική | |
650 | 7 | |2 GR-KkKDBK |9 68585 |a Ολοήμερα Νηπιαγωγεία | |
650 | 7 | |9 67776 |a Μέθοδος Project (Εκπαίδευση) | |
700 | 1 | |a Ντολιοπούλου, Έλση |t Σύγχρονες τάσεις της προσχολικής αγωγής |9 136877 | |
710 | 2 | |4 pbl |9 25822 |a Τυπωθήτω. Γιώργος Δάρδανος | |
942 | |c BK | ||
999 | |c 73217 |d 73217 | ||
952 | |0 0 |1 0 |2 ddc |4 0 |6 372_200000000000000_ΝΤΟ |7 0 |9 93070 |a KDBK |b KDBK |c LCR |d 2019-06-19 |e Δωρεά Παναγιώτης Μαυρίδης |i 00912019 |l 1 |m 1 |o 372.2 ΝΤΟ |p 00912019 |r 2020-10-22 |s 2020-09-22 |w 2019-06-19 |y BK |