Σύγχρονες τάσεις της προσχολικής αγωγής /

Σ' αυτό το βιβλίο περιγράφονται ορισμένες σύγχρονες τάσεις για την προσχολική αγωγή και συγκεκριμένα: η βιωματική προσέγγιση της μάθησης (προσέγγιση project), η προσέγγιση των δημοτικών προσχολικών κέντρων του Ρέτζιο Εμίλια της Ιταλίας, η θεωρία του Vygotsky και η εφαρμογή της στην προσχολική α...

Descripción completa

Guardado en:
Detalles Bibliográficos
Autor principal: Ντολιοπούλου, Έλση (Autor)
Formato: Libro
Lenguaje:Greek
Publicado: Αθήνα : Τυπωθήτω Γιώργος Δαρδανός, 2006.
Edición:2η έκδ., αναν.
Materias:
LEADER 03418nam a22002777a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20191001220948.0
008 190619s2006 gr a|||f |||| 00| 0 gre d
020 |a 960-7643-91-7 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 372.2 
100 1 |4 aut  |9 38515  |a Ντολιοπούλου, Έλση 
240 1 0 |a Σύγχρονες τάσεις της προσχολικής αγωγής  
245 1 0 |a Σύγχρονες τάσεις της προσχολικής αγωγής /  |c Έλση Ντολιοπούλου  
250 |a 2η έκδ., αναν.  
260 |a Αθήνα :  |b Τυπωθήτω Γιώργος Δαρδανός,  |c 2006. 
300 |a 290 σ. :  |b έγχρ.εικ. ;  |c 23 εκ. 
520 |a Σ' αυτό το βιβλίο περιγράφονται ορισμένες σύγχρονες τάσεις για την προσχολική αγωγή και συγκεκριμένα: η βιωματική προσέγγιση της μάθησης (προσέγγιση project), η προσέγγιση των δημοτικών προσχολικών κέντρων του Ρέτζιο Εμίλια της Ιταλίας, η θεωρία του Vygotsky και η εφαρμογή της στην προσχολική αγωγή, οι αναπτυξιακά κατάλληλες πρακτικές μέθοδοι, η θεωρία του Gardner για την πολλαπλή νοημοσύνη και η προσέγγιση εκπαίδευσης και αξιολόγησης για παιδιά προσχολικής ηλικίας που βασίζεται σ' αυτή, το παιδικό μουσείο, ο ηλεκτρονικός υπολογιστής και το ολοήμερο νηπιαγωγείο ή νηπιαγωγείο διευρυμένου ωραρίου. Το συγκεκριμένο βιβλίο απευθύνεται σε φοιτητές και σπουδαστές παιδαγωγικών τμημάτων, παιδαγωγούς προσχολικής ηλικίας, σύμβουλους, γονείς, καθώς και ερευνητές που ενδιαφέρονται για την προσχολική αγωγή. Ο κάθε αναγνώστης μπορεί να αντλήσει ιδέες απ' αυτό για να αναπτύξει και να εφαρμόσει προγράμματα και μεθόδους, όπου θα λαμβάνονται υπόψη η ηλικία, οι εμπειρίες, τα ενδιαφέροντα, οι ανάγκες, οι ικανότητες, οι γνώσεις και το κοινωνικοπολιτισμικό υπόβαθρο των παιδιών για τα οποία προορίζονται. 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 66211  |a Εκπαίδευση, Προσχολική 
650 7 |2 GR-KkKDBK  |9 68585  |a Ολοήμερα Νηπιαγωγεία 
650 7 |9 67776  |a Μέθοδος Project (Εκπαίδευση) 
700 1 |a Ντολιοπούλου, Έλση  |t Σύγχρονες τάσεις της προσχολικής αγωγής  |9 136877 
710 2 |4 pbl  |9 25822  |a Τυπωθήτω. Γιώργος Δάρδανος 
942 |c BK 
999 |c 73217  |d 73217 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 372_200000000000000_ΝΤΟ  |7 0  |9 93070  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-06-19  |e Δωρεά Παναγιώτης Μαυρίδης  |i 00912019  |l 1  |m 1  |o 372.2 ΝΤΟ  |p 00912019  |r 2020-10-22  |s 2020-09-22  |w 2019-06-19  |y BK