Σύγχρονες τάσεις της προσχολικής αγωγής /
Σ' αυτό το βιβλίο περιγράφονται ορισμένες σύγχρονες τάσεις για την προσχολική αγωγή και συγκεκριμένα: η βιωματική προσέγγιση της μάθησης (προσέγγιση project), η προσέγγιση των δημοτικών προσχολικών κέντρων του Ρέτζιο Εμίλια της Ιταλίας, η θεωρία του Vygotsky και η εφαρμογή της στην προσχολική α...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Ντολιοπούλου, Έλση (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Τυπωθήτω Γιώργος Δαρδανός,
2006.
|
| Έκδοση: | 2η έκδ., αναν. |
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Μέθοδος project και προσχολική εκπαίδευση : μικροί ερευνητές
ανά: Harris-Helm, Judy, κ.ά.
Έκδοση: (2002) -
Η μέθοδος project : η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας των παιδιών της προσχολικής ηλικίας /
ανά: Katz, Lilian, κ.ά.
Έκδοση: (2009) -
Η εφαρμογή της μεθόδου project σε ελληνικά νηπιαγωγεία /
ανά: Ντολιοπούλου, Έλση
Έκδοση: (2005) -
Βασικά προβλήματα προσχολικής αγωγής : εμπειρική παιδαγωγική προσέγγιση προβλημάτων του νηπιαγωγείου
ανά: Κόφφας, Αλέξανδρος Κ., κ.ά.
Έκδοση: (1994) -
Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία : η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο /
ανά: Χρυσαφίδης, Κώστας
Έκδοση: (2006)