Η εφαρμογή της μεθόδου project σε ελληνικά νηπιαγωγεία /
Η μέθοδος project, η βιωματική προσέγγιση της μάθησης, αποτελεί μια νέα μέθοδο διδασκαλίας για τα ελληνικά δεδομένα. Στο βιβλίο αυτό, που αποτελείται από δύο μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό, επιχειρείται μια πρώτη διερεύνηση για το πώς εφαρμόζεται σε ελληνικά νηπιαγωγεία. Στο θεωρητικό μέρος αρ...
Сохранить в:
Главный автор: | Ντολιοπούλου, Έλση (Автор) |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Τυπωθήτω ;
2005.
|
Предметы: |
Схожие документы
-
Μέθοδος project και προσχολική εκπαίδευση : μικροί ερευνητές
по: Harris-Helm, Judy, κ.ά.
Опубликовано: (2002) -
Ημερήσιες προγραμματισμένες δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο : με βάση το βιβλίο νηπιαγωγού του Υπ. Παιδείας
по: Νικολάου-Κουρκάκη, Ελένη
Опубликовано: (1993) -
Η μέθοδος project : η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας των παιδιών της προσχολικής ηλικίας /
по: Katz, Lilian, κ.ά.
Опубликовано: (2009) -
Η μέθοδος Project στη θεωρία και στην πράξη /
по: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
Опубликовано: (2002) -
Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία : η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο /
по: Χρυσαφίδης, Κώστας
Опубликовано: (2006)