Η εφαρμογή της μεθόδου project σε ελληνικά νηπιαγωγεία /

Η μέθοδος project, η βιωματική προσέγγιση της μάθησης, αποτελεί μια νέα μέθοδο διδασκαλίας για τα ελληνικά δεδομένα. Στο βιβλίο αυτό, που αποτελείται από δύο μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό, επιχειρείται μια πρώτη διερεύνηση για το πώς εφαρμόζεται σε ελληνικά νηπιαγωγεία. Στο θεωρητικό μέρος αρ...

Volledige beschrijving

Bewaard in:
Bibliografische gegevens
Hoofdauteur: Ντολιοπούλου, Έλση (Auteur)
Formaat: Boek
Taal:Greek
Gepubliceerd in: Αθήνα : Τυπωθήτω ; 2005.
Onderwerpen:
LEADER 04810nam a22002657a 4500
003 GR-KkKDBK
005 20191001220940.0
008 190608s2005 gr a|||g |||| 00| 0 gre d
020 |a 960-402-235-0 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 4 |a 372.2 
100 1 |4 aut  |9 38515  |a Ντολιοπούλου, Έλση 
240 1 2 |a Η εφαρμογή της μεθόδου project σε ελληνικά νηπιαγωγεία 
245 1 2 |a Η εφαρμογή της μεθόδου project σε ελληνικά νηπιαγωγεία /  |c Έλση Ντολιοπούλου 
260 |a Αθήνα :  |b Τυπωθήτω ;   |c 2005.  
300 |a 404,[1] σ. :  |b έγχρ. εικ. ;  |c 24 εκ. 
520 |a Η μέθοδος project, η βιωματική προσέγγιση της μάθησης, αποτελεί μια νέα μέθοδο διδασκαλίας για τα ελληνικά δεδομένα. Στο βιβλίο αυτό, που αποτελείται από δύο μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό, επιχειρείται μια πρώτη διερεύνηση για το πώς εφαρμόζεται σε ελληνικά νηπιαγωγεία. Στο θεωρητικό μέρος αρχικά γίνεται μια σύνοψη των όσων πρόκειται να ακολουθήσουν και στη συνέχεια περιγράφονται δύο έρευνες, από δύο προπτυχιακές φοιτήτριες του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, με την καθοδήγηση της συγγραφέα, σχετικές με τον τρόπο ενασχόλησης με τα σχέδια εκπαιδευτικής δράσης (projects) σε ελληνικά νηπιαγωγεία και τις πιθανές διαφοροποιήσεις στη μέθοδο εργασίας των νηπιαγωγών, ως αποτέλεσμα των ποικίλων παραγόντων (είδος σχολείου, νομαρχία, αριθμός παιδιών της τάξης, σπουδές και μετεκπαίδευση της νηπιαγωγού). Στο πρακτικό μέρος αρχικά παρουσιάζονται δύο σχέδια εργασίας που πραγματοποιήθηκαν από μεταπτυχιακές φοιτήτριες του Τμήματος Επιστημών Προσχολικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης. Ακολουθεί μια παρουσίαση από τη σύμβουλο της 35ης Περιφέρειας Σχολικού Συμβούλου Π.Α. για το πώς ξεκίνησε και αναπτύχθηκε η εφαρμογή της μεθόδου project στην περιφέρειά της. Έπειτα παρουσιάζονται οκτώ σχέδια εργασίας που πραγματοποιήθηκαν από νηπιαγωγούς της συγκεκριμένης περιφέρειας. Στόχος του βιβλίου είναι να αποκτήσει ο αναγνώστης μια πιο σφαιρική εικόνα για την εφαρμογή της μεθόδου project στη χώρα μας και να αντλήσει ιδέες για πιθανή υλοποίηση σχεδίων εργασίας στην τάξη του, γι' αυτό και πιστεύουμε ότι θα αποτελέσει χρήσιμο εγχειρίδιο για μελλοντικούς, αλλά και εν ενεργεία, νηπιαγωγούς, σχολικούς συμβούλους, ερευνητές που ενδιαφέρονται για την προσχολική αγωγή και κυρίως για τη συγκεκριμένη μέθοδο, καθώς και γονείς. 
650 7 |9 62934  |a Εκπαίδευση, Προσχολική  |x Προγράμματα δραστηριοτήτων 
650 7 |9 67742  |a Εκπαίδευση, Προσχολική  |x Διδασκαλία 
650 7 |9 67776  |a Μέθοδος Project (Εκπαίδευση) 
700 1 |a Ντολιοπούλου, Έλση  |t Η εφαρμογή της μεθόδου project σε ελληνικά νηπιαγωγεία  |9 136790 
710 2 |4 pbl  |9 25822  |a Τυπωθήτω. Γιώργος Δάρδανος 
942 |c BK 
999 |c 73129  |d 73129 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 372_200000000000000_ΝΤΟ  |7 0  |9 92953  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-06-08  |e Δωρεά Παναγιώτης Μαυρίδης  |i 01012019  |l 1  |o 372.2 ΝΤΟ  |p 01012019  |r 2021-11-08  |s 2021-07-08  |w 2019-06-08  |y BK