Η εφαρμογή της μεθόδου project σε ελληνικά νηπιαγωγεία /
Η μέθοδος project, η βιωματική προσέγγιση της μάθησης, αποτελεί μια νέα μέθοδο διδασκαλίας για τα ελληνικά δεδομένα. Στο βιβλίο αυτό, που αποτελείται από δύο μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό, επιχειρείται μια πρώτη διερεύνηση για το πώς εφαρμόζεται σε ελληνικά νηπιαγωγεία. Στο θεωρητικό μέρος αρ...
Αποθηκεύτηκε σε:
Κύριος συγγραφέας: | Ντολιοπούλου, Έλση (Συγγραφέας) |
---|---|
Μορφή: | Βιβλίο |
Γλώσσα: | Greek |
Έκδοση: |
Αθήνα :
Τυπωθήτω ;
2005.
|
Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Μέθοδος project και προσχολική εκπαίδευση : μικροί ερευνητές
ανά: Harris-Helm, Judy, κ.ά.
Έκδοση: (2002) -
Ημερήσιες προγραμματισμένες δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο : με βάση το βιβλίο νηπιαγωγού του Υπ. Παιδείας
ανά: Νικολάου-Κουρκάκη, Ελένη
Έκδοση: (1993) -
Η μέθοδος project : η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας των παιδιών της προσχολικής ηλικίας /
ανά: Katz, Lilian, κ.ά.
Έκδοση: (2009) -
Η μέθοδος Project στη θεωρία και στην πράξη /
ανά: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
Έκδοση: (2002) -
Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία : η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο /
ανά: Χρυσαφίδης, Κώστας
Έκδοση: (2006)