Η εφαρμογή της μεθόδου project σε ελληνικά νηπιαγωγεία /

Η μέθοδος project, η βιωματική προσέγγιση της μάθησης, αποτελεί μια νέα μέθοδο διδασκαλίας για τα ελληνικά δεδομένα. Στο βιβλίο αυτό, που αποτελείται από δύο μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό, επιχειρείται μια πρώτη διερεύνηση για το πώς εφαρμόζεται σε ελληνικά νηπιαγωγεία. Στο θεωρητικό μέρος αρ...

Ausführliche Beschreibung

Gespeichert in:
Bibliographische Detailangaben
1. Verfasser: Ντολιοπούλου, Έλση (VerfasserIn)
Format: Buch
Sprache:Greek
Veröffentlicht: Αθήνα : Τυπωθήτω ; 2005.
Schlagworte:

Ähnliche Einträge