Η εφαρμογή της μεθόδου project σε ελληνικά νηπιαγωγεία /
Η μέθοδος project, η βιωματική προσέγγιση της μάθησης, αποτελεί μια νέα μέθοδο διδασκαλίας για τα ελληνικά δεδομένα. Στο βιβλίο αυτό, που αποτελείται από δύο μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό, επιχειρείται μια πρώτη διερεύνηση για το πώς εφαρμόζεται σε ελληνικά νηπιαγωγεία. Στο θεωρητικό μέρος αρ...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Ντολιοπούλου, Έλση (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Τυπωθήτω ;
2005.
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Μέθοδος project και προσχολική εκπαίδευση : μικροί ερευνητές
بواسطة: Harris-Helm, Judy, وآخرون
منشور في: (2002) -
Ημερήσιες προγραμματισμένες δραστηριότητες για το νηπιαγωγείο : με βάση το βιβλίο νηπιαγωγού του Υπ. Παιδείας
بواسطة: Νικολάου-Κουρκάκη, Ελένη
منشور في: (1993) -
Η μέθοδος project : η ανάπτυξη της κριτικής σκέψης και της δημιουργικότητας των παιδιών της προσχολικής ηλικίας /
بواسطة: Katz, Lilian, وآخرون
منشور في: (2009) -
Η μέθοδος Project στη θεωρία και στην πράξη /
بواسطة: Ταρατόρη-Τσαλκατίδου, Ελένη
منشور في: (2002) -
Βιωματική επικοινωνιακή διδασκαλία : η εισαγωγή της μεθόδου Project στο σχολείο /
بواسطة: Χρυσαφίδης, Κώστας
منشور في: (2006)