Η εφαρμογή της μεθόδου project σε ελληνικά νηπιαγωγεία /

Η μέθοδος project, η βιωματική προσέγγιση της μάθησης, αποτελεί μια νέα μέθοδο διδασκαλίας για τα ελληνικά δεδομένα. Στο βιβλίο αυτό, που αποτελείται από δύο μέρη, ένα θεωρητικό και ένα πρακτικό, επιχειρείται μια πρώτη διερεύνηση για το πώς εφαρμόζεται σε ελληνικά νηπιαγωγεία. Στο θεωρητικό μέρος αρ...

وصف كامل

محفوظ في:
التفاصيل البيبلوغرافية
المؤلف الرئيسي: Ντολιοπούλου, Έλση (مؤلف)
التنسيق: كتاب
اللغة:Greek
منشور في: Αθήνα : Τυπωθήτω ; 2005.
الموضوعات:

مواد مشابهة