Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /
Ο προσδιορισμός της έντασης, της έκτασης και της μορφής της εξειδίκευσης και της εξατομίκευσης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών στην περίπτωση κάθε μεμονωμένου μαθητή με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής είναι μια απαιτητική διαδικασία, η οποία προϋποθέτει τη συστηματική συγκέντρωση και αποτελεσματική ερ...
Salvato in:
Autore principale: | |
---|---|
Natura: | Libro |
Lingua: | Greek |
Pubblicazione: |
Αθήνα :
Γρηγόρης,
2017
|
Soggetti: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Collocazione: |
371.9 ΑΓΑ |
---|---|
Copia Unknown | Disponibile Richiedi |