Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /

Ο προσδιορισμός της έντασης, της έκτασης και της μορφής της εξειδίκευσης και της εξατομίκευσης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών στην περίπτωση κάθε μεμονωμένου μαθητή με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής είναι μια απαιτητική διαδικασία, η οποία προϋποθέτει τη συστηματική συγκέντρωση και αποτελεσματική ερ...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Αγαλιώτης, Ιωάννης (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Αθήνα : Γρηγόρης, 2017
Θέματα:
LEADER 03768namaa2200325 4500
001 main_63656
003 GR-kkKDBK
005 20210518223836.0
006 a|||||r|||||||||||
008 190104s2017uuuugr# |||erb||| 001|0 gre d
020 |a 978-960-333-698-3 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.9 
100 1 |4 aut  |a Αγαλιώτης, Ιωάννης  |9 112 
245 1 0 |a Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής :  |b το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /  |c Ιωάννης Αγαλιώτης 
260 |a Αθήνα :  |b Γρηγόρης,  |c 2017 
300 |a 460 σ. :  |b πίν. ;  |c 25 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο 
520 |a Ο προσδιορισμός της έντασης, της έκτασης και της μορφής της εξειδίκευσης και της εξατομίκευσης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών στην περίπτωση κάθε μεμονωμένου μαθητή με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής είναι μια απαιτητική διαδικασία, η οποία προϋποθέτει τη συστηματική συγκέντρωση και αποτελεσματική ερμηνεία κρίσιμων πληροφοριών για τη λειτουργία του μαθητή, τόσο στο ευρύτερο κοινωνικό-πολιτισμικό περιβάλλον όσο και στο στενό σχολικό πλαίσιο. Στο παρόν σύγγραμμα παρουσιάζονται τρόποι σκέψης και δράσης, που επιτρέπουν τη συγκέντρωση και ερμηνεία πληροφοριών για το είδος και την αποτελεσματικότητα της μάθησης και της προσαρμογής μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες σε ποικίλα εκπαιδευτικά πλαίσια, με στόχο την οργάνωση προγραμμάτων και τη συγκεκριμενοποίηση των διδακτικών ενεργειών. Ειδικότερα, παρουσιάζεται το Αξιολογικό Σύστημα Μαθησιακών Αναγκών (ΑΣΜΑ), που αποτελεί ένα συνεκτικό μοντέλο αξιολόγησης της μάθησης και της προσαρμογής στο σχολείο και περιλαμβάνει οκτώ, συνολικά, φάσεις ή στάδια, με διακριτούς στόχους και εξειδικευμένες τεχνικές.  
650 4 |a Ειδική αγωγή  |9 59580 
650 4 |a Εκπαιδευτικά τέστ και μετρήσεις  |9 61134 
650 4 |a Μάθηση, Δυσκολίες της  |9 67778 
650 4 |a Παιδιά με ειδικές ανάγκες  |x Εκπαίδευση  |9 66938 
650 4 |a Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες  |x Αξιολόγηση  |9 53833 
650 4 |a Παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες  |x Εκπαίδευση  |9 61971 
700 1 |a Αγαλιώτης, Ιωάννης  |t Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής  |9 133083 
710 2 |4 pbl  |a Γρηγόρης  |9 29778 
942 |c BK 
999 |c 68899  |d 68899 
952 |0 0  |1 0  |2 ddc  |4 0  |6 371_900000000000000_ΑΓΑ  |7 0  |9 86310  |a KDBK  |b KDBK  |c LCR  |d 2019-01-04  |e Αγορά  |i 137732017  |l 8  |m 3  |o 371.9 ΑΓΑ  |p 137732017  |r 2022-03-21  |s 2022-03-11  |w 2019-04-29  |y BK