Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /
Ο προσδιορισμός της έντασης, της έκτασης και της μορφής της εξειδίκευσης και της εξατομίκευσης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών στην περίπτωση κάθε μεμονωμένου μαθητή με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής είναι μια απαιτητική διαδικασία, η οποία προϋποθέτει τη συστηματική συγκέντρωση και αποτελεσματική ερ...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | Αγαλιώτης, Ιωάννης (Συγγραφέας) |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Αθήνα :
Γρηγόρης,
2017
|
| Θέματα: |
Παρόμοια τεκμήρια
-
Μαθησιακές δυσκολίες και εκπαιδευτική πράξη : τι και γιατί /
ανά: Παντελιάδου, Σουζάνα
Έκδοση: (2000) -
Μαθησιακές δυσκολίες : θεωρία και πράξη /
ανά: Μαρκοβίτης, Μάριος 1940-, κ.ά.
Έκδοση: (1991) -
Μαθησιακές ευκολίες : πρόγραμμα υποστήριξης και παρέμβασης στις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες /
ανά: Παπαναστασίου, Φώτης
Έκδοση: (2017) -
Μαθησιακές δυσκολίες και όχι τεμπελιά : ανάγνωση, γραφή, ορθογραφία, διδακτικά προγράμματα για αντιμετώπιση στο σχολείο και στο σπίτι
ανά: Φλωράτου, Μαρία-Μάρθα
Έκδοση: (1992) -
Διδασκαλία παιδιών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής /
ανά: Αγαλιώτης, Ιωάννης
Έκδοση: (2009)