Εκπαιδευτική αξιολόγηση μαθητών με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής : το αξιολογικό σύστημα μαθησιακών αναγκών /
Ο προσδιορισμός της έντασης, της έκτασης και της μορφής της εξειδίκευσης και της εξατομίκευσης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών στην περίπτωση κάθε μεμονωμένου μαθητή με δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής είναι μια απαιτητική διαδικασία, η οποία προϋποθέτει τη συστηματική συγκέντρωση και αποτελεσματική ερ...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Γρηγόρης,
2017
|
الموضوعات: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
رقم الطلب: |
371.9 ΑΓΑ |
---|---|
النسخة Unknown | متاح أحجز النسخة |