Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β', κοινωνικογνωστικές θεωρίες αυτορρύθμιση της συμπεριφοράς της μάθησης /
Η σειρά "Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης" πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη. Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδ...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
منشور في: |
Αθήνα :
[χ.ό.],
2006
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη : γνωστικές θεωρίες.
بواسطة: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
منشور في: (1997) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.
بواسطة: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
منشور في: (2005) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Α΄ : συμπεριφοριστικές θεωρίες
بواسطة: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
منشور في: (1996) -
Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β΄ : κοινωνικογνωστικές θεωρίες
بواسطة: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.
منشور في: (1997) -
Αιδυσχερείαι της συγχρόνου αγωγής : παιδαγωγικά και ψυχολογική μελέτη /
بواسطة: Παπάς, Χρίστος
منشور في: (1965)