Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη. Τόμος Β', κοινωνικογνωστικές θεωρίες αυτορρύθμιση της συμπεριφοράς της μάθησης /

Η σειρά "Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης" πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη. Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδ...

Description complète

Enregistré dans:
Détails bibliographiques
Auteur principal: Κολιάδης, Εμμανουήλ Α. (Auteur)
Format: Livre
Publié: Αθήνα : [χ.ό.], 2006
Sujets:
LEADER 03927namaa2200241 4500
001 main_60646
003 GR-kkKDBK
005 20191016150014.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170908suuuuuuuu###|||||||||| ||||||### d
999 |c 65556  |d 65556 
020 |a 960-85085-2-5 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 270.15 
100 1 |4 aut  |a Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.  |9 38509 
245 1 0 |a Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.  |n Τόμος Β',  |p κοινωνικογνωστικές θεωρίες αυτορρύθμιση της συμπεριφοράς της μάθησης /  |c Εμμανουήλ Α. Κολιάδη 
260 |a Αθήνα :  |b [χ.ό.],  |c 2006 
520 |a Η σειρά "Σύγχρονες Ψυχολογικές Θεωρίες Μάθησης" πραγματεύεται τις ψυχολογικές θεωρίες μάθησης και τις εφαρμογές τους στην εκπαιδευτική πράξη. Έρχεται να καλύψει ένα κενό στην ελληνόγλωσση βιβλιογραφία αναφορικά με τη συνάφεια των ψυχολογικών θεωριών μάθησης και της εκπαιδευτικής πράξης, ιδιαίτερα στον τομέα της μάθησης και της διδασκαλίας. Απευθύνεται στους σπουδαστές των παιδαγωγικών και καθηγητικών τμημάτων καθώς και σε όλους που συμμετέχουν στη διαδικασία της κοινωνικοποίησης του αναπτυσσόμενου ατόμου (ιδίως τους εκπαιδευτικούς, τους γονείς, τους ειδικούς παιδαγωγούς, τους ψυχολόγους, τους κοινωνικούς λειτουργούς κ.ά.). Αποτελείται από τέσσερις τόμους: Τόμος Α΄: Συμπεριφοριστικές θεωρίες Τόμος Β΄: Κοινωνικογνωστικές θεωρίες Τόμος Γ΄: Γνωστικές θεωρίες Τόμος Δ΄: Γνωστική Ψυχολογία -Γνωστική Νευροεπιστήμη: Το Μοντέλο Επεξεργασίας Πληροφοριών Στον Β΄ τόμο γίνεται αρχικά μια περιληπτική γενική ανασκόπηση των βασικών σημείων των κλασικών συμπεριφοριστικών θεωριών μάθησης που παρουσιάζονται αναλυτικά στον Α΄ τόμο. Στη συνέχεια αναφέρονται και αναλύονται τα βασικά προδρομικά μαθησιακά πρότυπα των κοινωνικογνωστικών θεωριών, όπως είναι τα "γνωστικά μοντέλα μάθησης" του M. Mahoney, οι διαδικασίες "λεκτικής αυτοκαθοδήγησης" του D.F. Meichenbaum και οι διαδικασίες "αυτορρύθμισης" του F. Kanfer. Ιδιαίτερα εκτεταμένη αναφορά γίνεται στη μάθηση με παρατήρηση και μίμηση προτύπων-κοινωνικογνωστική μάθηση του A. Bandura, λόγω της εξαιρετικής σπουδαιότητάς της στην εκπαιδευτική πράξη. 
650 4 |a Εκπαίδευση  |9 67844 
650 4 |a Παιδαγωγική ψυχολογία  |9 63538 
700 1 |a Κολιάδης, Εμμανουήλ Α.  |t Θεωρίες μάθησης και εκπαιδευτική πράξη.  |9 128179 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 370_150000000000000_ΚΟΛ  |7 0  |9 82649  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-09-08  |e Εις μνήμη Γεωργίου Ι. Δόδουρα  |i 70142017  |l 0  |o 370.15 ΚΟΛ  |p 70142017  |r 2019-04-29  |w 2019-04-29  |y BK