Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης /

Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται βασικές γνώσεις για την αξιολόγηση της σχολικής μάθησης καταμερισμένες σε οκτώ θεματικούς άξονες, με τρόπο ώστε ο ενδιαφερόμενος υποψήφιος ή εν ενεργεία εκπαιδευτικός να αποκτήσει μια συγκροτημένη άποψη για την αξιολόγηση στο σύγχρονο σχολείο. Οι θεματικοί αυτοί άξον...

Szczegółowa specyfikacja

Zapisane w:
Opis bibliograficzny
1. autor: Χαρίσης, Αθανάσιος Ε. (Autor)
Format: Książka
Język:Greek
Wydane: Θεσσαλονίκη : Αδελφοί Κυριακίδη, 2006
Hasła przedmiotowe:

Podobne zapisy