Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης /

Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται βασικές γνώσεις για την αξιολόγηση της σχολικής μάθησης καταμερισμένες σε οκτώ θεματικούς άξονες, με τρόπο ώστε ο ενδιαφερόμενος υποψήφιος ή εν ενεργεία εκπαιδευτικός να αποκτήσει μια συγκροτημένη άποψη για την αξιολόγηση στο σύγχρονο σχολείο. Οι θεματικοί αυτοί άξον...

Πλήρης περιγραφή

Αποθηκεύτηκε σε:
Λεπτομέρειες βιβλιογραφικής εγγραφής
Κύριος συγγραφέας: Χαρίσης, Αθανάσιος Ε. (Συγγραφέας)
Μορφή: Βιβλίο
Γλώσσα:Greek
Έκδοση: Θεσσαλονίκη : Αδελφοί Κυριακίδη, 2006
Θέματα:
LEADER 02030namaa2200277 4500
001 main_59576
003 GR-kkKDBK
005 20191126131919.0
006 a|||||r|||||||||||
008 170822s2006uuuugr# |||erb||| 000|0 gre d
999 |c 64368  |d 64368 
020 |a 960-343-887-1 
040 |a GR-kkKDBK  |b gre  |d GR-kkKDBK  |e AACR2 
082 0 |a 371.26 
100 1 |4 aut  |a Χαρίσης, Αθανάσιος Ε.  |9 1976 
245 1 0 |a Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης /  |c Αθανάσιος Ε. Χαρίσης 
260 |a Θεσσαλονίκη :  |b Αδελφοί Κυριακίδη,  |c 2006 
300 |a 112 σ. ;  |c 21 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφία 
520 |a Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται βασικές γνώσεις για την αξιολόγηση της σχολικής μάθησης καταμερισμένες σε οκτώ θεματικούς άξονες, με τρόπο ώστε ο ενδιαφερόμενος υποψήφιος ή εν ενεργεία εκπαιδευτικός να αποκτήσει μια συγκροτημένη άποψη για την αξιολόγηση στο σύγχρονο σχολείο. Οι θεματικοί αυτοί άξονες είναι οι εξής: Διασαφήνιση βασικών εννοιών, παραδοσιακοί τρόποι αξιολόγησης, αντικειμενικά τεστ, εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης. 
650 4 |a Μάθηση  |x Αξιολόγηση  |9 54317 
650 4 |a Μαθητές  |x Αξιολόγηση  |9 62106 
700 1 |a Χαρίσης, Αθανάσιος Ε.  |t Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης  |9 129372 
710 2 |4 pbl  |a Κυριακίδη Αφοί  |9 27412 
942 |c BK 
952 |0 0  |1 0  |4 0  |6 371_260000000000000_ΧΑΡ  |7 0  |9 81375  |a KDBK  |b KDBK  |d 2017-08-22  |e Εις μνήμη Γεωργίου Ι. Δόδουρα  |i 80802017  |l 1  |o 371.26 ΧΑΡ  |p 80802017  |r 2021-11-23  |s 2021-10-22  |w 2019-04-29  |y BK