Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης /
Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται βασικές γνώσεις για την αξιολόγηση της σχολικής μάθησης καταμερισμένες σε οκτώ θεματικούς άξονες, με τρόπο ώστε ο ενδιαφερόμενος υποψήφιος ή εν ενεργεία εκπαιδευτικός να αποκτήσει μια συγκροτημένη άποψη για την αξιολόγηση στο σύγχρονο σχολείο. Οι θεματικοί αυτοί άξον...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Αδελφοί Κυριακίδη,
2006
|
| Θέματα: |
| LEADER | 02030namaa2200277 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_59576 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20191126131919.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 170822s2006uuuugr# |||erb||| 000|0 gre d | ||
| 999 | |c 64368 |d 64368 | ||
| 020 | |a 960-343-887-1 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | |a 371.26 | |
| 100 | 1 | |4 aut |a Χαρίσης, Αθανάσιος Ε. |9 1976 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης / |c Αθανάσιος Ε. Χαρίσης |
| 260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Αδελφοί Κυριακίδη, |c 2006 | ||
| 300 | |a 112 σ. ; |c 21 εκ. | ||
| 504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
| 520 | |a Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται βασικές γνώσεις για την αξιολόγηση της σχολικής μάθησης καταμερισμένες σε οκτώ θεματικούς άξονες, με τρόπο ώστε ο ενδιαφερόμενος υποψήφιος ή εν ενεργεία εκπαιδευτικός να αποκτήσει μια συγκροτημένη άποψη για την αξιολόγηση στο σύγχρονο σχολείο. Οι θεματικοί αυτοί άξονες είναι οι εξής: Διασαφήνιση βασικών εννοιών, παραδοσιακοί τρόποι αξιολόγησης, αντικειμενικά τεστ, εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης. | ||
| 650 | 4 | |a Μάθηση |x Αξιολόγηση |9 54317 | |
| 650 | 4 | |a Μαθητές |x Αξιολόγηση |9 62106 | |
| 700 | 1 | |a Χαρίσης, Αθανάσιος Ε. |t Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης |9 129372 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |a Κυριακίδη Αφοί |9 27412 | |
| 942 | |c BK | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 371_260000000000000_ΧΑΡ |7 0 |9 81375 |a KDBK |b KDBK |d 2017-08-22 |e Εις μνήμη Γεωργίου Ι. Δόδουρα |i 80802017 |l 1 |o 371.26 ΧΑΡ |p 80802017 |r 2021-11-23 |s 2021-10-22 |w 2019-04-29 |y BK | ||