Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης /
Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται βασικές γνώσεις για την αξιολόγηση της σχολικής μάθησης καταμερισμένες σε οκτώ θεματικούς άξονες, με τρόπο ώστε ο ενδιαφερόμενος υποψήφιος ή εν ενεργεία εκπαιδευτικός να αποκτήσει μια συγκροτημένη άποψη για την αξιολόγηση στο σύγχρονο σχολείο. Οι θεματικοί αυτοί άξον...
Enregistré dans:
Auteur principal: | Χαρίσης, Αθανάσιος Ε. (Auteur) |
---|---|
Format: | Livre |
Langue: | Greek |
Publié: |
Θεσσαλονίκη :
Αδελφοί Κυριακίδη,
2006
|
Sujets: |
Documents similaires
-
Αξιολόγηση και βαθμολογία στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση /
par: Weck, Helmut
Publié: (1986) -
Επιμόρφωση και αξιολόγηση στο χώρο της εκπαίδευσης /
par: Κατσαρού, Ελένη, et autres
Publié: (2008) -
Διδακτική και αξιολόγηση /
par: Ζαβλανός, Μύρων Μ.
Publié: (2003) -
Αξιολόγηση και βαθμολογία στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση /
par: Weck, Helmut
Publié: (1989) -
Η παραδοσιακή και οι σύγχρονες μέθοδοι αξιολογήσεως των μαθητών : πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα /
par: Βαλσαμάκη- Ράλλη, Ήρα
Publié: (1978)