Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης /
Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται βασικές γνώσεις για την αξιολόγηση της σχολικής μάθησης καταμερισμένες σε οκτώ θεματικούς άξονες, με τρόπο ώστε ο ενδιαφερόμενος υποψήφιος ή εν ενεργεία εκπαιδευτικός να αποκτήσει μια συγκροτημένη άποψη για την αξιολόγηση στο σύγχρονο σχολείο. Οι θεματικοί αυτοί άξον...
সংরক্ষণ করুন:
প্রধান লেখক: | Χαρίσης, Αθανάσιος Ε. (Author) |
---|---|
বিন্যাস: | গ্রন্থ |
ভাষা: | Greek |
প্রকাশিত: |
Θεσσαλονίκη :
Αδελφοί Κυριακίδη,
2006
|
বিষয়গুলি: |
অনুরূপ উপাদানগুলি
-
Αξιολόγηση και βαθμολογία στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση /
অনুযায়ী: Weck, Helmut
প্রকাশিত: (1986) -
Επιμόρφωση και αξιολόγηση στο χώρο της εκπαίδευσης /
অনুযায়ী: Κατσαρού, Ελένη, অন্যান্য
প্রকাশিত: (2008) -
Διδακτική και αξιολόγηση /
অনুযায়ী: Ζαβλανός, Μύρων Μ.
প্রকাশিত: (2003) -
Αξιολόγηση και βαθμολογία στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση /
অনুযায়ী: Weck, Helmut
প্রকাশিত: (1989) -
Η παραδοσιακή και οι σύγχρονες μέθοδοι αξιολογήσεως των μαθητών : πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα /
অনুযায়ী: Βαλσαμάκη- Ράλλη, Ήρα
প্রকাশিত: (1978)