Αξιολόγηση της σχολικής μάθησης /
Στην εργασία αυτή παρουσιάζονται βασικές γνώσεις για την αξιολόγηση της σχολικής μάθησης καταμερισμένες σε οκτώ θεματικούς άξονες, με τρόπο ώστε ο ενδιαφερόμενος υποψήφιος ή εν ενεργεία εκπαιδευτικός να αποκτήσει μια συγκροτημένη άποψη για την αξιολόγηση στο σύγχρονο σχολείο. Οι θεματικοί αυτοί άξον...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Χαρίσης, Αθανάσιος Ε. (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Θεσσαλονίκη :
Αδελφοί Κυριακίδη,
2006
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Αξιολόγηση και βαθμολογία στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση /
بواسطة: Weck, Helmut
منشور في: (1986) -
Επιμόρφωση και αξιολόγηση στο χώρο της εκπαίδευσης /
بواسطة: Κατσαρού, Ελένη, وآخرون
منشور في: (2008) -
Διδακτική και αξιολόγηση /
بواسطة: Ζαβλανός, Μύρων Μ.
منشور في: (2003) -
Αξιολόγηση και βαθμολογία στην πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση /
بواسطة: Weck, Helmut
منشور في: (1989) -
Η παραδοσιακή και οι σύγχρονες μέθοδοι αξιολογήσεως των μαθητών : πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα /
بواسطة: Βαλσαμάκη- Ράλλη, Ήρα
منشور في: (1978)