Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες : μια εναλλακτική προσέγγιση, στην πράξη : συστήματα επιβράβευσης, οργάνωση μελέτης, συμπεριφοράς, συγκέντρωσης, αυτοεκτίμηση, συναισθήματα : πρότυπες δραστηριότητες, έτοιμα προς χρήση έντυπα : για γονείς, παιδαγωγούς, ψυχολόγους και άλλους ειδικούς /
Στο βιβλίο αυτό ο γονέας, ο παιδαγωγός ή/και ο ειδικός θα βρει μια σειρά από Πρότυπες Ασκήσεις και Δραστηριότητες & Έτοιμα προς χρήση Έντυπα, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν (είτε αυτούσια είτε ως έναυσμα για τη δημιουργία παρόμοιων ασκήσεων) με στόχο: Τη Συστηματική Επιβράβευση, την Οργάνω...
Αποθηκεύτηκε σε:
| Κύριος συγγραφέας: | |
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο |
| Γλώσσα: | Greek |
| Έκδοση: |
Θεσσαλονίκη :
Μέθεξις,
2016
|
| Θέματα: |
| LEADER | 02633namaa2200289 4500 | ||
|---|---|---|---|
| 001 | main_52122 | ||
| 003 | GR-kkKDBK | ||
| 005 | 20191001215523.0 | ||
| 006 | a|||||r||||||||||| | ||
| 008 | 170310s2016uuuugr#a|||grb||| 000|0 gre d | ||
| 020 | |a 978-618-5226-07-7 | ||
| 040 | |a GR-kkKDBK |b gre |d GR-kkKDBK |e AACR2 | ||
| 082 | 0 | |a 371.9 | |
| 100 | 1 | |4 aut |a Μπόντη, Ελίνα Ι. |9 14216 | |
| 245 | 1 | 0 | |a Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες : |b μια εναλλακτική προσέγγιση, στην πράξη : συστήματα επιβράβευσης, οργάνωση μελέτης, συμπεριφοράς, συγκέντρωσης, αυτοεκτίμηση, συναισθήματα : πρότυπες δραστηριότητες, έτοιμα προς χρήση έντυπα : για γονείς, παιδαγωγούς, ψυχολόγους και άλλους ειδικούς / |c Ελίνα Ι. Μπόντη |
| 260 | |a Θεσσαλονίκη : |b Μέθεξις, |c 2016 | ||
| 300 | |a 82 σ. : |b εικ. ; |c 28 εκ. | ||
| 504 | |a Περιέχει βιβλιογραφία | ||
| 520 | |a Στο βιβλίο αυτό ο γονέας, ο παιδαγωγός ή/και ο ειδικός θα βρει μια σειρά από Πρότυπες Ασκήσεις και Δραστηριότητες & Έτοιμα προς χρήση Έντυπα, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν (είτε αυτούσια είτε ως έναυσμα για τη δημιουργία παρόμοιων ασκήσεων) με στόχο: Τη Συστηματική Επιβράβευση, την Οργάνωση της Μελέτης και της Συμπεριφοράς, τη βελτίωση της Συγκέντρωσης-Προσοχής, την Τόνωση της Αυτοεκτίμησης, καθώς και την Έκφραση Συναισθημάτων παιδιών με (αλλά και χωρίς) Μαθησιακές Δυσκολίες. | ||
| 650 | 4 | |a Άτομα με ειδικές ανάγκες |x Εκπαίδευση |9 57076 | |
| 650 | 4 | |a Ειδική αγωγή |9 59580 | |
| 650 | 4 | |a Μάθηση, Δυσκολίες της |9 67778 | |
| 700 | 1 | |a Μπόντη, Ελίνα Ι. |t Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες : μια εναλλακτική προσέγγιση, στην πράξη |9 122277 | |
| 710 | 2 | |4 pbl |a Μέθεξις |9 29924 | |
| 942 | |c BK | ||
| 999 | |c 56084 |d 56084 | ||
| 952 | |0 0 |1 0 |4 0 |6 371_900000000000000_ΜΠΟ |7 0 |9 72096 |a KDBK |b KDBK |d 2017-03-10 |e Αγορά |i 01312017 |l 7 |m 3 |o 371.9 ΜΠΟ |p 01312017 |r 2021-06-15 |s 2021-05-13 |w 2019-04-29 |y BK | ||