Μπόντη, Ε. Ι. (2016). Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μια εναλλακτική προσέγγιση, στην πράξη : συστήματα επιβράβευσης, οργάνωση μελέτης, συμπεριφοράς, συγκέντρωσης, αυτοεκτίμηση, συναισθήματα : πρότυπες δραστηριότητες, έτοιμα προς χρήση έντυπα : για γονείς, παιδαγωγούς, ψυχολόγους και άλλους ειδικούς. Θεσσαλονίκη: Μέθεξις.
Παραπομπή Chicago StyleΜπόντη, Ελίνα Ι. Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μια εναλλακτική προσέγγιση, στην πράξη : συστήματα επιβράβευσης, οργάνωση μελέτης, συμπεριφοράς, συγκέντρωσης, αυτοεκτίμηση, συναισθήματα : πρότυπες δραστηριότητες, έτοιμα προς χρήση έντυπα : για γονείς, παιδαγωγούς, ψυχολόγους και άλλους ειδικούς. Θεσσαλονίκη: Μέθεξις, 2016.
Παραπομπή MLAΜπόντη, Ελίνα Ι. Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες: μια εναλλακτική προσέγγιση, στην πράξη : συστήματα επιβράβευσης, οργάνωση μελέτης, συμπεριφοράς, συγκέντρωσης, αυτοεκτίμηση, συναισθήματα : πρότυπες δραστηριότητες, έτοιμα προς χρήση έντυπα : για γονείς, παιδαγωγούς, ψυχολόγους και άλλους ειδικούς. Θεσσαλονίκη: Μέθεξις, 2016.