Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...
Đã lưu trong:
Tác giả khác: | Caldin, Roberta (Biên tập viên), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (Biên tập viên) |
---|---|
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
Loạt: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
|
Những chủ đề: |
Những quyển sách tương tự
-
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /
Bằng: Molnar, Alex, et al.
Được phát hành: (2013) -
Το συναίσθημα της αδίκου κατωτερότητος και της καθυστερημένης εκδικήσεως : συμπεράσματα /
Bằng: Λοβέρδος, Γεράσιμος Ε.
Được phát hành: (1956) -
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
Bằng: Αβραμίδης, Ηλίας
Được phát hành: (2013) -
Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
Bằng: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Được phát hành: (2016) -
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
Bằng: Σαλβαράς, Γιάννης
Được phát hành: (2016)