Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Άλλοι συγγραφείς: | Caldin, Roberta (Επιμελητής έκδοσης), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (Επιμελητής έκδοσης) | 
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | Greek | 
| Έκδοση: | 
      Αθήνα :
        Πεδίο,
    
      2012
     | 
| Σειρά: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
             | 
| Θέματα: | 
Παρόμοια τεκμήρια
- 
                
        
          Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /        
                  
ανά: Molnar, Alex, κ.ά.
Έκδοση: (2013) - 
                
        
          Το συναίσθημα της αδίκου κατωτερότητος και της καθυστερημένης εκδικήσεως : συμπεράσματα /        
                  
ανά: Λοβέρδος, Γεράσιμος Ε.
Έκδοση: (1956) - 
                
        
          Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /        
                  
ανά: Αβραμίδης, Ηλίας
Έκδοση: (2013) - 
                
        
          Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /        
                  
ανά: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Έκδοση: (2016) - 
                
        
          Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /        
                  
ανά: Σαλβαράς, Γιάννης
Έκδοση: (2016)