Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...
Сохранить в:
Другие авторы: | Caldin, Roberta (Редактор), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (Редактор) |
---|---|
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
Серии: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
|
Предметы: |
Схожие документы
-
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /
по: Molnar, Alex, κ.ά.
Опубликовано: (2013) -
Το συναίσθημα της αδίκου κατωτερότητος και της καθυστερημένης εκδικήσεως : συμπεράσματα /
по: Λοβέρδος, Γεράσιμος Ε.
Опубликовано: (1956) -
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
по: Αβραμίδης, Ηλίας
Опубликовано: (2013) -
Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
по: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
Опубликовано: (2016) -
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
по: Σαλβαράς, Γιάννης
Опубликовано: (2016)