Οικογένειες παιδιών με ιδιαίτερες δυσκολίες και σχολική ένταξη /
Στο βιβλίο αυτό εξετάζεται ο σηµαντικός ρόλος της οικογένειας στη σχολική και κατ' επέκταση στην κοινωνική ένταξη των παιδιών µε ιδιαίτερες δυσκολίες. Τα δύο αυτά ζητήµατα, ο ρόλος της οικογένειας και η σχολική ένταξη, αντιµετωπίζονται ως οι δύο βασικές συνιστώσες της ψυχοκοινωνικής εξέλιξης τω...
محفوظ في:
مؤلفون آخرون: | Caldin, Roberta (المحرر), Κουρκούτας, Ηλίας Ε. (المحرر) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Αθήνα :
Πεδίο,
2012
|
سلاسل: | Προβλήματα μάθησης και συμπεριφοράς στο σχολείο / Πεδίο
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Προβλήματα συμπεριφοράς στο σχολείο : οικοσυστημική προσέγγιση /
بواسطة: Molnar, Alex, وآخرون
منشور في: (2013) -
Το συναίσθημα της αδίκου κατωτερότητος και της καθυστερημένης εκδικήσεως : συμπεράσματα /
بواسطة: Λοβέρδος, Γεράσιμος Ε.
منشور في: (1956) -
Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση : από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους /
بواسطة: Αβραμίδης, Ηλίας
منشور في: (2013) -
Τα τυφλά παιδιά και η εκπαίδευσή τους : θεωρητικό πλαίσιο και εκπαιδευτική παρέμβαση : διάγνωση μαθησιακών δυσκολιών σε τυφλά παιδιά : προσαρμογή του ΑθηνάΤεστ Διάγνωσης Δυσκολιών Μάθησης σε τυφλά παιδιά /
بواسطة: Τρίγκα-Μερτίκα, Ελένη Δ.
منشور في: (2016) -
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
بواسطة: Σαλβαράς, Γιάννης
منشور في: (2016)