Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : μια ψυχο-παιδαγωγική προσέγγιση /
Η ειδική εκπαίδευση αποτελούσε μέχρι πρόσφατα έναν εξειδικευμένο τομέα του εκπαιδευτικού συστήματος, ο οποίος είχε ως στόχο την ανάπτυξη μεθόδων για την επίλυση εκπαιδευτικών και διδακτικών προβλημάτων που αφορούν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ειδικών σχολείων κ...
محفوظ في:
المؤلف الرئيسي: | Τζουριάδου, Μαρία (مؤلف) |
---|---|
التنسيق: | كتاب |
اللغة: | Greek |
منشور في: |
Θεσσαλονίκη :
Προμηθεύς,
1995.
|
الموضوعات: |
مواد مشابهة
-
Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /
بواسطة: Σαλβαράς, Γιάννης
منشور في: (2016) -
Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες : μια εναλλακτική προσέγγιση, στην πράξη : συστήματα επιβράβευσης, οργάνωση μελέτης, συμπεριφοράς, συγκέντρωσης, αυτοεκτίμηση, συναισθήματα : πρότυπες δραστηριότητες, έτοιμα προς χρήση έντυπα : για γονείς, παιδαγωγούς, ψυχολόγους και άλλους ειδικούς /
بواسطة: Μπόντη, Ελίνα Ι.
منشور في: (2016) -
Οδηγός ανάπτυξης για προβληματικά παιδιά
بواسطة: Jonson, B., وآخرون
منشور في: (1983) -
Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες : σύγχρονες τάσεις εκπαίδευσης και ειδικής υποστήριξης /
بواسطة: Πολυχρονοπούλου, Σταυρούλα
منشور في: (2003) -
Παιδιά με ειδικές ανάγκες : μια εισαγωγή στην ειδική εκπαίδευση /
بواسطة: Heward, William L, 1949-
منشور في: (2011)