Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : μια ψυχο-παιδαγωγική προσέγγιση /
Η ειδική εκπαίδευση αποτελούσε μέχρι πρόσφατα έναν εξειδικευμένο τομέα του εκπαιδευτικού συστήματος, ο οποίος είχε ως στόχο την ανάπτυξη μεθόδων για την επίλυση εκπαιδευτικών και διδακτικών προβλημάτων που αφορούν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ειδικών σχολείων κ...
        Αποθηκεύτηκε σε:
      
    
                  | Κύριος συγγραφέας: | Τζουριάδου, Μαρία (Συγγραφέας) | 
|---|---|
| Μορφή: | Βιβλίο | 
| Γλώσσα: | Greek | 
| Έκδοση: | Θεσσαλονίκη :
        Προμηθεύς,
    
      1995. | 
| Θέματα: | 
Παρόμοια τεκμήρια
- 
                
        
          Διδασκαλία παιδιών με ειδικές ανάγκες στο συνηθισμένο σχολείο /        
                  
 ανά: Σαλβαράς, Γιάννης
 Έκδοση: (2016)
- 
                
        
          Ειδικές μαθησιακές δυσκολίες : μια εναλλακτική προσέγγιση, στην πράξη : συστήματα επιβράβευσης, οργάνωση μελέτης, συμπεριφοράς, συγκέντρωσης, αυτοεκτίμηση, συναισθήματα : πρότυπες δραστηριότητες, έτοιμα προς χρήση έντυπα : για γονείς, παιδαγωγούς, ψυχολόγους και άλλους ειδικούς /        
                  
 ανά: Μπόντη, Ελίνα Ι.
 Έκδοση: (2016)
- 
                
        
          Οδηγός ανάπτυξης για προβληματικά παιδιά        
                  
 ανά: Jonson, B., κ.ά.
 Έκδοση: (1983)
- 
                
        
          Παιδιά και έφηβοι με ειδικές ανάγκες και δυνατότητες : σύγχρονες τάσεις εκπαίδευσης και ειδικής υποστήριξης /        
                  
 ανά: Πολυχρονοπούλου, Σταυρούλα
 Έκδοση: (2003)
- 
                
        
          Παιδιά με ειδικές ανάγκες : μια εισαγωγή στην ειδική εκπαίδευση /        
                  
 ανά: Heward, William L, 1949-
 Έκδοση: (2011)