Παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες : μια ψυχο-παιδαγωγική προσέγγιση /

Η ειδική εκπαίδευση αποτελούσε μέχρι πρόσφατα έναν εξειδικευμένο τομέα του εκπαιδευτικού συστήματος, ο οποίος είχε ως στόχο την ανάπτυξη μεθόδων για την επίλυση εκπαιδευτικών και διδακτικών προβλημάτων που αφορούν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ειδικών σχολείων κ...

Ful tanımlama

Kaydedildi:
Detaylı Bibliyografya
Yazar: Τζουριάδου, Μαρία (Yazar)
Materyal Türü: Kitap
Dil:Greek
Baskı/Yayın Bilgisi: Θεσσαλονίκη : Προμηθεύς, 1995.
Konular:
Diğer Bilgiler
Özet:Η ειδική εκπαίδευση αποτελούσε μέχρι πρόσφατα έναν εξειδικευμένο τομέα του εκπαιδευτικού συστήματος, ο οποίος είχε ως στόχο την ανάπτυξη μεθόδων για την επίλυση εκπαιδευτικών και διδακτικών προβλημάτων που αφορούν τα παιδιά με ειδικές ανάγκες. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα τη δημιουργία ειδικών σχολείων και ειδικών τάξεων, δομές που σήμερα αμφισβητούνται γιατί βασίζουν την ομαλή λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος στον αποκλεισμό ορισμένων παιδιών. Άλλωστε οι εκπαιδευτικές εμπειρίες που παρέχονται μέσα σ' ένα τέτοιο πλαίσιο χαρακτηρίζονται από στενότητα και αποσπασματικότητα. Αμφισβητούνται επίσης οι δομές αυτές γιατί οδηγούν σε μια διαδικασία ετικετοποίησης, κατηγοριοποίησης δηλαδή των παιδιών με κριτήριο κάποια κοινά χαρακτηριστικά, γεγονός που έχει ως αποτέλεσμα τη δημιουργία στερεοτύπων. [...] (Από την εισαγωγή της έκδοσης).
Fiziksel Özellikler:177 σ. : πίν. ; 24 εκ.
Bibliyografya:Περιέχει βιβλιογραφία.
ISBN:960-7592-02-6