Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
Αποθηκεύτηκε σε:
主要作者: | |
---|---|
其他作者: | |
格式: | 图书 |
语言: | Greek |
出版: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
主题: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引号: |
380 BEN |
---|---|
复印件 Unknown | 可用 预订 |