Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

全面介绍

Αποθηκεύτηκε σε:
书目详细资料
主要作者: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Συγγραφέας)
其他作者: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Μεταφραστής)
格式: 图书
语言:Greek
出版: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
主题:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

持有资料详情 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引号: 380 BEN
复印件 Unknown 可用  预订