Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

全面介紹

Αποθηκεύτηκε σε:
書目詳細資料
主要作者: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Συγγραφέας)
其他作者: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Μεταφραστής)
格式: 圖書
語言:Greek
出版: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
主題:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

持有資料詳情 ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
索引號: 380 BEN
復印件 Unknown 可用  預訂