Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
Đã lưu trong:
Tác giả chính: | |
---|---|
Tác giả khác: | |
Định dạng: | Sách |
Ngôn ngữ: | Greek |
Được phát hành: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
Những chủ đề: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Số hiệu: |
380 BEN |
---|---|
Sao chép Unknown | Sẵn có Đặt Giữ |