Το εμπορικό σήμα /

[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...

Полное описание

Сохранить в:
Библиографические подробности
Главный автор: Heilbrunn, Benoit, 1969- (Автор)
Другие авторы: Μπιρσίμη-Μαράκη, Ελένη (Переводчик)
Формат:
Язык:Greek
Опубликовано: Αθήνα : Το Βήμα, 2007
Предметы:

ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο

Подробно о фондах из ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: 380 BEN
Копировать Unknown Доступно  Поместить задолженность