Το εμπορικό σήμα /
[...] Είναι η μάρκα το αξεπέραστο γνώρισμα της καταναλωτικής κοινωνίας; Σε γενικές γραμμές, μπορούμε να θεωρήσουμε ότι οι μάρκες έγιναν ουσιώδεις μεσολαβητές ανάμεσα στα άτομα και το καθημερινό τους περιβάλλον (επιχειρήσεις, πόλεις, περιοχές). Στους κόλπους μιας κοινωνίας, που κυριαρχείται από το μά...
Сохранить в:
Главный автор: | |
---|---|
Другие авторы: | |
Формат: | |
Язык: | Greek |
Опубликовано: |
Αθήνα :
Το Βήμα,
2007
|
Предметы: |
ΚΔΒΚ: Δανειστική συλλογή - Αναγνωστήριο
Шифр: |
380 BEN |
---|---|
Копировать Unknown | Доступно Поместить задолженность |